luni, 8 aprilie 2024

Prezentare Personală


Bine ati venit in frumoasa Grecie! Kalimera!


    Numele meu este Elena Ionescu si lucrez ca Ghid de Turism Profesionist in Grecia (55EA1991E1). M-am nascut in Romania unde am petrecut o mare parte a copilariei mele. Dupa absolvirea studiilor universitare si postuniversitare la Universitatea din Bucuresti – Facultatea de Geografie (Geografia Turismului) in 2003, imediat m-am stabilit in Grecia unde interesul meu pentru Limba Greaca, Arheologie si Istorie a devenit profesia mea, lucrand in industria turismului Grec. Istoria bogata a Greciei, cultura Greaca si monumentele sale, filozofia si traditiile, toate acestea fara indoiala m-au fascinat. Din 2015 pana in 2022 am studiat  la Universitatea din Nicosia – Cipru, Studii in Cultura si Civilizatia Greaca (Istoria si Arta Greciei Antice si Byzantine, Arheologia, Filozofia, Literatura antica si neoelena, Numismatica, Inscriptii antice, Teatru, Istoria Antica si Contemporana a Greciei).

Ca Ghid de Turism, autorizat de Ministerul de Turism Grec, in ultimii 20 ani, am acumulat o experienta unica in domeniu, exprimata in cunostiintele si informatiile mele despre Grecia pe care le transmit cu vocatie sutelor de vizitatori ai Greciei. Unicitatea si originalitatea informatiilor mele vin din surse livresti si specializate, din calatorii in care am selectat de la localnici aspecte inedite, traditionale si afective despre imaginea Greciei.



   In acest fel sa fiti siguri de faptul ca impreuna cu mine veti avea sansa sa vedeti Grecia in mod diferit, sa va bucurati de farmecul unor locuri pe care impreuna le vom descoperi! Lasati-ma sa va arat Micul Paradis numit Grecia!




   Va fi o reala placere pentru mine sa calatoresc cu dumneavoastra prin Grecia spre o alta lume poetica si magica a mitologiei si a zeilor Olympului, a corelatiilor filozofice si a spiritului grec, avand sansa de a fi egalul actorilor antichitatii intr-un teatru antic (Epidavros, Dion) sau egalii sportivilor din stadioanele olimpice (Olympia, Delfi), mistuiti de dorinta de a inota in apele turcoaz ale marii descoperind miracole ascunse dupa o explorare indrazneata.



   Va ofer gestul amabil al unui ghid care stie sa faca din prezentarea locurilor un simbol etern. Astfel Atena, Salonic, Muntele Olimp – situl arheologic Dion, Vergina, Meteora, Delfi, Micene, Epidavros, Corint, Nafplio, Sparta, Termophile, Cascadele Edessa, Insula Skiathos vor deveni cateva din locurile pe care va veti dori sa le revedeti si care vor ramane in inima dvs. pentru totdeauna.



   Beneficiind de faptul ca autorizatia mea de ghid oficial in Grecia este valabila in toate siturile arheologice, pot sa va realizez diferite tururi in toata Grecia in functie de cerintele dvs. si pot sa va intalnesc oriunde va aflati.



Tururile ghidate pot fi in limba Romana, Greaca sau in Engleza. 



Elena Ionescu - Ghid acreditat de Ministerul Turismului Grec

Telefon mobil : +30 693 891 9392

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu